safezone.news


ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

(в сила от 25.05.2018 г.)

 

Интернет страниците saferkidsonline.bg/telenor/epc, saferkidsonline.bg/ems, safezone.news и android-anti-virus.com („Страниците“) представляват виртуална платформа за разпространение на достъп до антивирусни програми. („Услугите“). На потребителите на мобилния оператор „ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ“ ЕАД се предоставя достъп до линк за сваляне на антивирусните програми “Safe zone Kaspersky”, “ESET Родителски контрол (Parental control)”, “ESET Internet Security” и “ESET Mobile Security (EMS)”, въз основа на сключен неформален договор при приложение на Общи условия на „Тера Комюникейшънс” АД за потребители на „Теленор България“ ЕАД („Общите условия“), намиращи се на следните адреси: https://saferkidsonline.bg/telenor/epc/epc-terms, http://safezone.news/terms.html и http://android-anti-virus.com/terms.html. Във връзка с Услугата са обработват минимално необходимите лични данни на потребителите за различни цели, уредени в настоящата Политика:

Администратор на личните данни, обработвани във връзка с предоставяне на Услугата e „ТЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС“ АД, ЕИК: 131384920, със седалище и адрес на управление в гр. София, бул. „Черни връх“ № 103.

Длъжностното лице за защита на данни ще отговори на всички въпроси на потребителите относно обработката и защитата на личните данни. Потребителите могат да се свържат с него чрез имейл на адрес: dpo@teracomm.bg

Субекти на данни, чиито данни могат да бъдат обработвани са физически лица – потребители на мобилната обществена електронна съобщителна мрежа, предоставяна от „ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ“ ЕАД и ползващи Услугата.  

Инициирането на абонамент или еднократно плащане, когато това е приложимо, за ползване на Услугата от страна на потребителите на Страниците посредством изпращане на SMS или чрез услугите на информационното общество, когато това е приложимо, представлява сключване на неформален договор от разстояние при приложение на Общите условия.

 

  1. Видовете лични данни, които обработваме

 

На договорно и преддоговорно основание:

 

На законово основание:

 

На основание легитимен интерес, за да предоставим на потребителите необходимото от нас техническо съдействие, във връзка с ползването на Услугата, защита/упражняване на нашите законови права и за нуждите на директния маркетинг на сходни услуги на Администратора и свързаните с него лица:

 

на основание на изразено от страна на потребителя изрично съгласие за получаване на съобщения за целите на директния маркетинг на партньори на Администратора и трети лица:

При оттегляне на съгласието обработката на съответния вид лични данни за посочените цели се преустановява. Оттеглянето на съгласието не засяга законосъобразността на обработването, основано на дадено съгласие преди неговото оттегляне.

 

  1. Цели на обработката на лични данни:
    1. Данни за потребителя за целите на:

 

 

  1. Трети лица, на които предоставяме лични данни на потребителите:
    1. Мобилния оператор „ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ“ ЕАД, ЕИК: 130460283, чийто клиенти са потребителите на Услугата за целите на доставяне на SMS съобщения във връзка с Услугата и разплащането (таксуването) посредством задължаване на сметките на потребителите.
    2. Кол (контактни) центрове, които ни помагат да Ви окажем съдействие в случай на проблеми с боравенето, настройките и функционирането на Услугата, както и отговори на запитвания и жалби;
    3. Консултанти в различни сфери за целите на защита на наши легитимни интереси по поддържане и подобряване качеството на Услугата, отговаряне на законовите изисквания, защита за законни права и интереси в съдебни и административни производства;
    4. Държавни органи и институции във връзка с извършвани от тях проверки в съответствие със законовите изисквания и ограничения;
    5. Свързани с „ТЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС“ АД лица във връзка с ползване на споделени технически и човешки ресурси, преобразувания и други.

По отношение на частните субекти, ние изискваме и следим посочените трети лица да прилагат всички технически и организационни мерки за защита на тези данни.

  1. Данните се обработват за следните срокове:
    1. Данни, обработвани за целите на сключването и изпълнението на договора предвидените от българското законодателство давностни срокове за предявяването на искове;
    2. Данни, обработвани за счетоводни цели - предвидените от българското законодателство;
    3. Данни, обработвани за целите на директния маркетинг – до оттеглянето му чрез писмено заявление, отправено до „ТЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС“ АД на адреса на управление на дружеството или на адреса за отказ, посочен в съобщението съгласно законовите изисквания;

След изтичане на посочения срок, данните се изтриват и не могат да бъдат възстановени и използвани повече. Данните не се изтриват, но продължават да се обработват само за целите на защита на нашите законни права и интереси или в изпълнение на нашите законови задължения, в случай че към датата на изтичане на посочения срок е налице висящо съдебно, административно и досъдебно производство – до  приключването му с финален, необжалваем акт в зависимост от производството.

  1. Потребителски права във връзка с личните данни:
    1. Право на достъп, включително право на копие на данните в процес на обработка:

По всяко време потребителят има право да поиска информация относно личните му данни, които съхраняваме. Същият може да се свърже с нас и въз основа на писмено искане и удостоверяване на самоличността на субекта на данни, данните ще бъдат предоставени;

    1. Право на коригиране на неточни лични данни

Потребителят има право да поиска коригиране на личните му данни, ако те са неправилни, включително допълване на непълни лични данни.  Това може да стори като се обърне към нас чрез писмено искане, след надлежно удостоверяване на неговата самоличност;

Правото да бъдеш забравен не е абсолютно право и може да не бъде уважено при предвидените от закона случаи, а упражняването му става единствено след надлежно удостоверяване на самоличността на субекта на данни.

В случай на коригиране, изтриване или ограничаване на обработване, ние ще съобщим на всеки получател, на когото личните данни са били разкрити, освен ако това е невъзможно или изисква несъразмерно големи усилия.

    1. Право на преносимост на машинно четими данни

Когато обработваме лични данни по автоматизиран начин въз основа на съгласие или на договорно основание, субектът на данни има право да получи копие от неговите данни в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат. Данните ще бъдат предоставени директно на субекта на данни или при искане от негова страна и техническа възможност данните се предоставят на друг администратор по негов избор.

    1. Право на възражение срещу обработването въз основа на легитимен интерес 

Потребителят има право да възрази срещу обработването на неговите лични данни въз основа на легитимния интерес на Администратора. „ТЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС“ АД няма да продължи да обработва личните данни, освен ако не се докаже, че съществуват убедителни правни основания за това, които имат предимство пред интересите и правата на субекта на данни или поради съдебни спорове и други процесуални и извънпроцесуални действия.

    1. Право на възражение срещу директния маркетинг

Потребителят има  право да възрази срещу получаването на маркетингови съобщения, включително срещу профилирането и анализа за целите на директния маркетинг.

    1. Право на жалба пред Комисията за защита на личните данни или пред регулаторен орган в държавата членка на ЕС по обичайно местопребиваване, място на работа или място на предполагаемото нарушение.

 

Гореописаните права се упражняват чрез писмено искане във форма, определена от „ТЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС“ АД, която потребителят може да получи в седалището на Администратора или по електронен път след запитване до Длъжностното лице за зашита на данните и попълване на получена в отговор електронна форма.

 

Отговор на запитване на потребителя същият ще получи в едномесечен срок от получаване на писменото искане. Неточност в предоставените данни за форма за комуникация или индивидуализацията и удостоверяването на лицето като субект на лични данни може да доведе до забавяне в отговора или до липсата на такъв, за което от „ТЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС“ АД не може да бъде търсена отговорност.

 

  1. Използвани методи за автоматизирано вземане на индивидуални решения, включително профилиране

Ние не използваме автоматизирани алгоритми и/или профилиране.